Стоките, поръчани от нашия електронен магазин, се доставят с куриер до адреса, указан при заявката.


Срокът за комплектоване на поръчката е от 1 до 5 работни дни (стандартна доставка до 24 часа) зависи от наличността и доставката до нас от производителя или вносителя на дадения продукт.


При телефонния разговор за потвърждение на Вашата поръчка ще бъдете информирани в кой ден ще бъдат комплектовани и предадени на куриер Вашите покупки.


Плащането се извършва при доставката.


Цената за доставка се определя от теглото на поръчаните стоки и зоната, в която попада Вашето населено място. От зоната на населеното място зависи и срокът за доставка след предаване на пратката на куриерската служба.


Към цената за доставка се начислява такса наложен платеж – 1% от инкасираната сума.


В тази такса се включват: застраховка на пратката, застраховка на пренос на пари в брой, разноски по отчитане и др.


Поръчаните артикули може да получите и на място в нашия магазин, като в такъв случай (разбира се) няма да заплащате нищо допълнително, освен указаната сума при крайното оформяне на поръчката Ви. За целта е нужно да ни уведомите за това при телефонния разговор за потвърждение на поръчката, за да може да укажем кога стоките Ви ще бъдат комплектовани.


Може да направите поръчка по телефона (+034) 44 65 78 или на място в нашия магазин:



ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ


Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
1. констатирани липси;
2. дефекти на стоката;
3. несъответствие с обявения размер;
4. несъответствие с обявената търговска марка.


Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.


При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. възстановяване на заплатената сума;
2. заменяне на стоката с нова;
3. отбив от цената;


ОТГОВОРНОСТИ


Електронен магазин  не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки.
В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.


ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА


В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
(В случай на замяна на стока клиентът заплаща 1.5 куриерска такса, вместо 2 такси за транспорт в двете посоки).


С оглед спазването на чл.53 от ЗЗП, плащанията на стоки към магазина са неавансови, а преди изтичане на 7-дневния срок, в който може да се откажете от сключения договор (поръчката), платената от Вас сума се приема като задатък (съобразен с чл.93 от ЗЗД).


Всички цени споменати по-горе са с ДДС.


УСЛОВИЯ ЗА БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА:

1. Сумата на поръчаните стоки да надхвърля 300 лв.
2. Теглото на поръчаната стока да не надхвърля 5кг.
3. Доставката се извършва за 2-3 работни дни (при наличие на стоката).
4. Плащането се извършва при получаване на стоката.
5. Таксата наложен платеж и застраховка са за сметка на получателя (1.5% от стойността на покупката).
6. Тебикс ЕООД си запазва правото по всяко време да спре предоставянето на услугата „Безплатна доставка”.
7. За артикули на които е отбелязано "Артикулът НЕ е с безплатна доставка!", не могат да се комбинират с други артикули, за които има такава.


НачалоНачало

Количка  

(празна)

Нови продукти

No new products at this time